lördag 17 mars 2012

Låtar

Heej bloggen !
Tänkte visa några låtar jag jag kan/börjar gråta när jag lyssnar på dem!:

Hahah jag vet att den är gammal som gatan men jag gillar den som satan,, börjar gråta och rysa när jag hör den ..


Ganska så ny , typ budskapet i den som jag älskar och hennes röst! !


har inget speciellt att skriva om denna men precis som det jag skrivit om de där uppe


gråter när jag hör denna för att när hon någon gång i mitten sjunger/pratar "jag kommer baby jag tror jag är kär" så hörde jag den på sommarkrysset och det var precis då jag fick veta att vi inte skulle köpa hunden Lennon..så jag har kvar en lapp sen i somras där det står "Jag kommer baby jag tror jag är kär" ♥

Låten spelades på en person jag älskar begravning..♥

PUSS PUSS ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar