lördag 17 mars 2012

Hello!

Heej bloggen!
Förlåt för sådär dålig blogging det senaste halvdygnet,, men men.

Igår så gick jag på stan med Pappa och kollade runt och så och handlade mat och på kvällen så tittade vi på The Voice programmet är faktiskt riktigt bra fast dem sjunger inte lika bra som de på American Idol ..väldigt långt ifrån!!
Sen senare på kvällen gick vi med hunden och köpte glass på konsum :)

Idag har jag lagt in kläder i garderoben asså sånt som har varit i tvätten för det jag har i rummet får mamma hjälpa mig med,,dålig ursäkt för att jag inte får plats med det i garderoben ;p men imorgon så ska vi titta på våra sommarkläder och se vad som passar osvosv..
I allafall efter jag hade gjort det så gick jag och pappa upp på stan idag igen och kikade runt i butiker och köpte grillad korv till lunch !
När vi kom hem från stan så ringde jag Fanny så då kom Fanny hit så spelade vi lite The Sims 3 och tittade runt på nätet osv..

Sen nu har jag precis kommit hem från MAXI för vi har varit och handlat mat tills ikväll :)


Vi hörs senare kanske !
PUSS PUSS ♥
bjuder på en gammal bild!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar