fredag 23 december 2011

WEHO!!

Heej !
Vad gör ni nu kvällen före dopparedan ??! 
-själv så sitter jag och tittar och spelar bingo-lotto! det är uppesittarkväll, men än så länge så har jag inte vunnit något och jag tror inte jag kommer att göra det heller. men spelar man aldrig så kan man ju aldrig vinna  :).

YAAAAY !!! JAG FYLLER ÅR IMORGON !! OCH INTE NOG MED DET SÅ ÄR DET JULAFTON OCKSÅ :)) Dagen kan ju inte bli mer än grym ! eller?

Vad jag får i julklapp och i födelsedagspresent  kommer jag lägga ut bilder på...asså några dagar efter blir det nog ,.


Alla har nog redan hört denna låten och sett videon på den senaste (tror jag) låten som Mange Makers har gjort som heter Mange Bjuder är ju ändå rätt så grym ?? Tryck här för att se videon ! hehiheh

Hörs imorgon!



Bilder i repris ;o)
XOXO/Clara Forssman


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar