fredag 22 juli 2011

.

dåligt med bloggning i know



Hej !
Ikväll så ska jag mamma och pappa äta på resturang ;)
Idag så har jag vatt på stan med Fanny , Fanny bjöd mig på lunch så vi åt på graffitti :) sen så gick vi på stan en runda och jag köpte födelsedags-presenter till mamma som fyller år imon !
Och sen lite senare så vart jag och pappa på stan och tittade lite och åt glass !! ;)

I onsdags så åkte jag och Fanny tåget till Malmö så vi var där vid tjugo i tolv typ  och så gick vi lite i triangeln sen så gick vi och mötte pappa på kontoret sen så gick vi och åt på DiPenco :) Vi åt Pasta med Tomatsås och Parmesan & Mozzarella ! det var jätte-gott tyckte jag ;)
Efter Lunchen så gick vi på stan och tittade men jag köpte bara ett linne från MONKI för 20kr hehe...
Sen vid fyra tiden så åkte vi med Pappa hem ;)
Fanny bjöd mig på lunch idag för pappa bjöd Fanny på lunchen vi åt i Malmö :)


  Hörs senare ! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar