måndag 30 maj 2011

b - B

Hej!igen
Jag tänkte bara säga/skriva att anledningen till att jag bytte från blogg.se till blogger var lite för att man kan mobilblogga med en app och utan att det kostar pengar:) och för att blogg.se brukar vara segt att B.la när man ska lägga upp bilder, det gick ibland inte att logga in och för att inläggen kom typ ibland 1dag senare från när man hade skrivit inlägget ! nt KUL :/
men jag vet nt om det bara är på min det håller på så med ? Fanny bloggar ju från blogg.se och när jag T.ex. frågar ifall hon har bloggat så säger hon att hon har det och när jag tittar så har det nt kommit upp :S men isf så kan ni bara titta in lite senare på hennes blogg! och fanny ifall du läser detta så är det inget illa menat ! Btw  Glöm ej titta på hennes blogg!


Puss-Puss
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar